יום ראשון, 12 באפריל 2009

הסרת שיער בלייזר



הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא קרוב לודאי השיטה היעילה והמהירה ביותר בעולם לעומת השיטות המיושנות יותר, מבחינת תוצאות, קלות, ומראה החלק לאורך זמן. יחד עם זאת, מסתבר כי עדיין רבים מתקשים להאמין כי אכן ניתן להשיג תוצאות בטיפולי לייזר להסרת שיער. שמועות, חלקיקי מידע לא מדויקים, ובעיקר חוסר באינפורמציה אמינה מונעים מנשים וגברים לממש את חלום חייהם: להיפטר משיער מיותר באזורי גוף שונים בעזרת הסרת שיער בלייזר.


המטרה ב- הסרת שיער בלייזר היא להגיע להפחתה משמעותית בכמות השיער. על מנת להגיע לתוצאה זו יש להתאים לכל מטופל את המכשיר הטוב ביותר עבורו. אנו מפעילים מגוון מכשירים ל- הסרת שיער , חלקם בטכנולוגית הלייזר וחלקם בטכנולוגית האור (IPL). לעיתים יידרשו מכשירים שונים לאזורי טיפול שונים. למשל: יש לייזר המתאים יותר לשיער דק מאוד ויש לייזר אחר המתאים לעור כהה במיוחד.בנוסף, כמות הטיפולים ב- הסרת שיער משתנה בהתאם לאזור המטופל והגיל. אזור הרגליים אצל אישה מגיב מהר יחסית לאזור גב אצל גבר למשל.אנו נמליץ לכם על תוכנית הטיפול האישית הטובה ביותר עבורכם לרבות כמות הטיפולים המומלצת, סוג המכשיר לפי האזורים השונים בגוף ומשך הטיפולים.
הטיפול הראשון של הסרת שיער בלייזר ....הטיפול הראשון מעט ארוך יותר מטיפול רגיל, ומלווה במס' פעולות אדמיניסטרטיביות חשובות:1. פתיחת תיק ממוחשב – בו יישמרו כל פרטי הטיפולים והערכות המצב על התקדמותם.2. צילומים – אנו מצלמים כל אזור מטופל לצורך מעקב אחר התקדמות הטיפול.3. חתימה על טופס הסכמה לטיפול4. ביצוע הטיפול - הסרת שיער בלייזר
הכל אודות הטיפול - הסרת שיער בלייזרהטפול בלייזר מתבצע בשלושה שלבים: הכנה לפני הטיפול, הטיפול עצמו וסיום הטיפול כולל הנחיות להמשך.
הכנה לפני הטיפול - הסרת שיער בלייזר
גילוח האזור המטופל - מומלץ מאוד לגלח את האזור 24 שעות לפני הטיפול כדי לא ליצור גירוי מיותר של העור. יחד עם זאת, במקרה שמדובר באזור שקשה לגלחו לבד (גב למשל) – המטפלות שלנו מבצעות את הגילוח.בעת הגילוח בבית מומלץ לשטוף את האזור במים פושרים ולסבן בקצף גילוח/סבון. פעולה זו מרככת את השיער ומקילה על הגילוח.
מריחת משחת אלחוש - שעה לפני הטיפול מורחים שכבה דקה של משחה המאלחשת (מרדימה) את העור ומונעת תחושת כאב או אי נוחות.
הסרת שאריות המשחה.

הטיפול - הסרת שיער בלייזר
מריחת שכבת ג'ל קרה ודקה על העור - לספיגת חלק מהאנרגיה ומעבר קל של ידית הטיפול על פני האזור.
מעבר עם ידית הלייזר על פני השטח הרצוי. זמן הטיפול נקבע על פי שטחו. לדוגמא: אזור שפה עליונה אורך 2-3 דקות. אבל רגליים מלאות דורשות כ - 3 שעות טיפול.
ניקוי האזור משאריות הג'ל.

לאחר הטיפול - הסרת שיער בלייזר
הרגעת העור במי אלוורה או משחה מרגיעה
סיכום הטיפול בתיק הממוחשב

אלחוש (הרדמה) ומניעת כאבפעולת הלייזר כרוכה במידה מסוימת של כאב המשתנה מאדם לאדם ומאזור גוף אחד למשנהו. יש מספר דרכים להפחתת תחושת הכאב, הנפוצה שביניהם היא משחת אלחוש. כמו כן אפשר לאלחש על ידי קירור העור וצינונו.משחת אלחושהמשחה הנמכרת בבתי מרקחת ללא מרשם רופא היא "אמלה" (emla) המיוצרת בשבדיה. בארץ קיימים תחליפים שונים יעילים לא פחות.המשחה אסורה לשימוש למי שסובלים מהיעדר אנזים g6pd!בטיפול אחד מותר למרוח עד 30 גרם משחה לפי המלצת היצרן.המשחה מיועדת להפחית את התחושה בעור עד לרמה מינימלית/אפסית.אופן השימוש: מורחים את המשחה בשכבה דקה ומעסים לתוך העור באזור המטופל. מכסים את האזור בניילון נצמד (כן, זה המשמש אותנו לאריזת כריכים...) וממתינים כשעה לספיגת המשחה. באזור הפנים ניתן להסתפק בהמתנה קצרה יותר: 20-30 דקות. לפני הטיפול מסירים את הניילון הנצמד, מנקים את האזור בטישיו וניגשים לטיפול.הקפאת האזורכאשר מדובר באזור קטן, או דליל משיער ניתן להסתפק בהקפאת האזור. אנו נעזרים במכשיר מיוחד הפולט אויר בטמפרטורה קרה מאוד, תוך כדי הטיפול בלייזר. מטופלים רבים טוענים כי שיטה זו עדיפה להם על פני שימוש במשחה.לחילופין אנו נעזרים ב cold pack - שקית הקפאה מיוחדת אותה מניחים לכ - 2 דקות על פני האזור, ומיד לאחר מכן ניגשים לבצוע הטיפול.כל השיטות האלה יעילות מאוד ומפחיתות למינימום את התחושה.
לרבים מכם יש רצון לשנות משהו קטן: הסרת שיער מיותר בלייזר, לעבור ניתוח פלסטי ועוד... אנחנו כאן בדיוק עבורכם: להגשים לכם את החלום בצורה המקצועית ביותר ועם שירות אישי ומפנק לאורך כל הדרך.הסרת שיער בלייזר - CARE אסתטיקה ולייזר, השינוי שלכם מתחיל עכשיו!
לפרטים נוספים היכנסו לאתר - הסרת שיער

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.